本身屬肥底嘅我,一路以嚟都以唔同方法維持正常合理體重,不過,自從生完個仔之後,都無好努力咁去保持身型,體重就更加唔敢知道,連磅都無上過。所以,最近半年來隻腳經常都會出現痛楚,試過睇跌打效用都唔大,最後俾我喺公司附近找到一間不錯的按摩院,就維持一至兩星期按一次腳的習慣,以紓緩腳的不適。

體重過高引致雙腳痛症發作

可惜的是,自11月第四波疫情以來,按摩院一直要關門,就無辦法再維持按摩,導致雙足Keep住出現痛症,由幾日痛次,變成每日都痛。由於人太重的關係,相信腳承受的壓力非常之大,加上孩子雖然已經4歲,但總有扭抱的時候,自己都想趁仲抱到時抱他一下,所以雙腳又會變得更痛。

窩心又可愛的一句童言

有一日,深深又叫媽媽抱,可是因為腳痛的關係,我跟他說:「媽媽腳痛抱唔到你呀。」他說:「咁你去睇Doctor啦!」我說:「睇Doctor都無用呀,媽媽要減肥先得。」估不到他竟然笑著跟我說:「哈哈,肥都唔緊要啦!」聽到之後真的覺得他很可愛。沒想到他會說這樣的話,知道他不是要哄我,但聽到他懂得這樣說都覺得十分窩心。

每個小朋友都總有U記睡衣?棉質較舒服彈性高!揀小朋友睡衣小貼士|深媽實道

偷得浮生半日閒

小孩有時就是這樣,雖然日常被他激的次數很多,但一句這樣無心又可愛的說話,往往都會令到媽媽覺得開心,可謂乜都抵返晒!不過腳痛仍然是會繼續的,所以最近按摩院可以重開,簡直是腳痛福音,短短幾日已經按了兩次,但腳痛未有太大好轉,可能還需要偷得浮生半日閒,在午飯時間偷閒按腳才行。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:深媽是一名雙職媽媽,曾任職傳媒行業,做過副刊親子、教育、家居、健康、寵物版記者,現時日頭是專業Digital Marketing人,放工返到屋企即變身成「湊仔戰士」,同屋企一隻即將4歲的跳跳紮兒子搏鬥。攰,但相信不少媽媽都同我一樣樂在其中!

免責聲明:本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。