理財個案】讀者表示,為睇股市練成每朝9時起床,想知龔成對恆安國際的看法,與及「中生、阿里、安碩恒生」應該在乜價位買入。 龔成老師早晨!我由於要睇股市,練成左每日9點起身。

理財個案|公務員月入26K有媽媽做擔保!應否沽股票買西環300呎舊樓|龔成教室

理財個案|讀者來信:每朝9時起床為睇股市 

我買咗你本80後二百萬富翁,等緊80後百萬富翁返貨。上個月尾留意你fb介紹既 (01044.HK) 有質素,$53.7買入1,000股,期間佢有啲跌幅,今日突然上漲咗一個唔錯嘅價位,我打算繼續持有,請問你有冇對呢隻股上升到咩價位嘅睇法嗎?

中生、阿里、安碩恒生乜價位買入? 

另外,請問你建議咩價位買入中生(01177.HK)、阿里(09988.HK)、恆生科指ETF(03067.HK) 。仲有一隻股(00941.HK)令我十分好奇又不解,睇住佢一直跌落去,請問老師可否講解一下原因?

多謝老師抽時間解答問題!

龔成老師分析:不用「睇住個市」 

你可以每天9點起身,但不用「睇住個市」,巴菲特是最賺錢的投資者,但佢遠股價機都無,佢不理股價,只是每天睇「企業年報」。

恆安國際(01044.HK)主要業務為在中國生產,分銷及銷售個人衛生用品,零食產品及護膚產品。恆安擁有多個品牌,如「心相印」、「安而康」、「品諾」、「安爾樂」等,而業務大致可分為紙巾產品、衛生巾產品、一次性紙尿褲產品、零食產品。

恆安國際有長線投資價值 

恆安具有品牌,又處於增長中的市場,前景不俗,故此企業為不錯的優質股。不過,市場競可能令毛利略為受壓,但相信隨著此企業發展更多較高毛利產品,影響不算大。長遠來說,恆安仍有一定的前景,故有投資價值的。成本上升,令佢略有風險。整體而言,有長線投資價值。

中生、阿里、安碩恒生 投資策略

至於中生(01177.HK)、阿里(09988.HK)、恆生科指ETF(03067.HK),你可以慢慢分注入,不要急,因不平,慢慢收貨就得。

中移動(00941.HK)不是無質素的,5G雖然對佢有正面影響,不過,中國政府希望相關費用不會太貴,令資訊流通更好便利,所以,對佢的賺錢能力方面,未必能帶來突破性的增長。可視佢為收息股,唔好對股價有太大期望,增長力不算強,這股有長線投資價值。現價合理。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊】 

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。