由深深好細個開始,深媽已經會去U字頭嘅大型優衣店買衫俾佢,特別係底衫仔、夾乸衣、睡衣咁,由零歲開始到而家四歲,真係不分寒暑,冬天夏天都入手幾套,尤其係當佢減價嘅時候,真係抵買抵著!

農曆年假後終於有機會復課!停課期間增親子時間、但學校學規矩比較好|深媽實道

小朋友未復課、疫情下親子遊香港紓壓邊學邊玩邊紓壓!體驗大澳、山頂坐纜車|深媽實道

顏色圖案多 質料價錢優

喺深深幾個月大嘅時候,U品牌最細嘅衣服都要由80碼開始,至到上年發現佢最細出到60都有,真係細到初生都啱著。各位媽媽相信非常有共鳴,初生寶寶經常嘔奶便便,一唔小心就會整污糟衣服,有返十套八套底衫睡衣喺手都真係好平常,而U記嘅BB衫除咗質料舒服之外,價錢抵都好緊要,再加上佢好多顏色圖案選擇,所以好難唔繼續買佢!

揀睡衣小貼士

深媽幫深深揀睡衣,都有幾個小貼士可以分享,夏天的話最緊要透氣舒適,但個人會選及膝長的短褲,因為會開冷氣嘅關係,有一定長度的短褲比較好;至於冬天的時候,我會為深深買不同厚度的睡衣,以U記睡衣為例,80至100元的睡衣有幾款選擇,有普通棉質、菱格厚料及絨布款。

棉質較舒服彈性較高

我比較常揀的是棉質款,因為質地較為舒服,而且彈性較高,不過都會入定一兩套厚料的,為有寒冷天氣警告的時候做準備。特別留意,初開季時推出的睡衣都以正價發售,我很多時會在季尾入定兩套特價睡衣,買大一個碼留返下季著,咁就抵上加抵!

每個小朋友都總有U記睡衣?棉質較舒服彈性高!揀小朋友睡衣小貼士|深媽實道-香港財經時報-HKBT
圖片:作者提供
每個小朋友都總有U記睡衣?棉質較舒服彈性高!揀小朋友睡衣小貼士|深媽實道

#一人一件U記睡衣

除咗深媽幫深深揀U牌之外,最近發現,社交媒體上見到唔少朋友,無論大啲定細啲嘅,都總會撞睡衣,更見過有媽媽相約朋友的孩子,同一晚穿同款睡衣然後Post IG Stories,深深有一個只差兩個月大的表弟,佢哋兩個都經常穿同款睡衣,實在是十分有趣!

揀選衣服的準則

唔知各位媽媽又有冇買過呢個品牌嘅睡衣呢?你哋為孩子揀選衣服的時候有沒有甚麼準則?歡迎留言俾我哋一齊討論一下,又或者post下你哋小朋友嘅U記睡衣,睇下大家有冇撞款吖!

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:深媽是一名雙職媽媽,曾任職傳媒行業,做過副刊親子、教育、家居、健康、寵物版記者,現時日頭是專業Digital Marketing人,放工返到屋企即變身成「湊仔戰士」,同屋企一隻即將4歲的跳跳紮兒子搏鬥。攰,但相信不少媽媽都同我一樣樂在其中!

免責聲明:本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。