今年過年還未打算在哪裡買年花,過往都是在維園年宵市場買旳,縱使上年亦同樣受疫情影響下維園只有保留濕貨市場,依然可以買三株蘭花;至於會否去花墟行花市,老婆擔心反而太多人集中在花墟購年花,依家尚未決定。反而賀年全盒就簡簡單單買了少許糖果和果仁當應下節,橫掂都係自己食無所謂喇。

臨退休人士有500萬現金想穩陣投資!買樓收租VS股票收息還是買年金?|老樓周記

農曆年更加多藥房執笠

講起辦年貨,兩公婆行經旺角奶路臣街和山東道一帶,一個街口單雙號有十間吉舖,並且不少之前是藥坊或藥行之類的租客,我同老樓太講,這個現象已經有成年係咁,不過留意到臨到農曆年就更加多藥房執笠。

老樓問過做藥房的老友記,他說:去年初仲可以賣口賺多一水,去年第三季開始已經無咗呢批客,市場好多供應,依家藥房網購,口罩產品已從第一位跌出十大之外,邊樣好賣呢,居然係藥物,包括主力增強免疫力的藥物,放係屋企看門口。他補充藥房生意很機動,假如疫情放緩,內地客可以通關來港的話,他們可以隨時開番舖,「都係計數啫,有生意做,租金又平番,宜家差並不代表一世差。」

西洋菜街已經轉型

從山東街轉入西洋菜街,金舖不再是兩步一舖,化妝店亦轉上樓上舖,反而數碼產品一間接一間,老闆話好多人拍片,可能做轉做網紅搵錢掛。原本呢間舖都係短租數月,老闆見數碼產品配件熱銷,同業主簽多一年多,租金仲平咗,「無法喇,租出好過吉係度,業主都話可以再租長啲、再平啲。西洋菜街已經轉型,何況大型商場或以奢侈品為主的靚靚商場,早前便有報導話平價民生舖已進駐廣東道AAA級商場啦。」

年廿九就買定一個星期餸

轉場去荃灣楊屋道一帶,商場不是太多人,反而內街街市,近農曆新年反而人更多,基本每間舖都擠滿辦年貨的人潮,有啲賣海味、有些賣糖果等應節食品,連賣肉的內地連鎖店,下午五時已經無肉賣,只賣菜,一眾「煮婦」望門興嘆,即刻走過隔離的另一間豬肉店入貨,一名師奶同豬肉佬講「日日封大廈,唔知幾時封到我屋企,所以每三天就入定貨,到年廿九就買定一個星期餸,可以唔駛咁驚!」

發展商推盤未有放軟

離農曆新年唔夠一個星期,發展商推盤似乎未有放軟,因第四波疫潮被逼押後,似乎有追落後之勢,代理已經在新年無假放的心理準備,大發新年財,兩大代理行高層亦會call齊馬隨時開工,不排除大年初一便開單做生意。

按傳統,新正頭通常只會開陣市便算,若果個市真係咁旺,就可能破例賣長點時間樓,等唔駛去拜年的香港人可以睇下樓,順道買番間金屋過年都唔定。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:劉兆昌為資深地產傳媒人,自1988年起投身地產傳媒採訪工作,見證香港樓市大時代三十年變化,曾任多間傳媒機構地產版主管,為香港傳媒界第一代地產版從業員,並曾於2010年出版首本買樓入門書。目前為自由創作人,中港兩邊走。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。