理財個案】讀者持有比亞迪3年。中間上上落落,都未放貨。過去3年,雖然未曾成功到之前定立的2年200萬既目標,不過都算係慢慢地向100萬進發。 

理財個案|讀者認為盈富22元屬便宜區!想知長建仍有否投資值博率|龔成教室

理財個案|投資新手:「盈富真的穩陣?」風險不高適合絕大部分人投資|龔成教室 

理財個案|讀者來信:3年前買入比亞迪 

你好呀,成哥。3年前報讀左你的課程,亦持有比亞迪3年。中間上上落落,都未放貨。過去3年,雖然未曾成功到之前定立的2年200萬既目標,不過都算係慢慢地向100萬進發。現時希望可以係2021年完結前成功到達人生第一個100萬,得到最低入場票,可以向財務自由進發。

目標未來10年財務自由

另外,亦定立了未來10年財務自由目標。投資路上係孤獨嘅,雖然不停向身邊嘅人分享理財概念,但係發現原來真係冇咩人會同自己一樣會跳出貧窮框架,令到懷疑自己。係反思同時,亦希望可以行快兩步,達到了財務自由。雖然係冇SHORT CUT。

由做了6年的公司,跳到去新環境,算係跳出Comfort zone,唔知自己的決定係正確還是錯。舊公司發展不錯,但自己明顯做到「滑啞」了。新公司亦未知情況如何,所以有點迷茫了。

想發展副業開一間Online Shop

另外亦想發展副業,開一間Online Shop,雖然唔算係被動收入,不過都叫做可以增加收入,增加買股票成本,當然如果可以取代正職就最好啦!好讓自己可以投放更多時間係自己身上。就係前期需要投入一些資金。你認為呢?雖然財務自由既路上有好多困難,但至少有你既成功例子。再次多謝你教導,以及花時間睇我抒發同故事!

龔成老師分析:投資要有「種樹」概念 

你能夠一直持有比亞迪(01211.HK),實在太好!這是你應得的回報,香港人無耐性,無「種樹」的概念。我地投資,又或建立事業,都要有「種樹」的概念。財務自由並不容易,但可以一步步做到,我都只是由月入$1萬開始。

至於ONLINE Shop,你可以投入適量資金,但不用太多,市場好多時都是試出來的,你投入資金,如果擊中市場,反映其實會好明顯的,你到時先加大投入。這方面可以好有發展的,加油!

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:專欄作者龔成是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。