23歲有小朋友、人工約20K!有10萬現金,扣除每月開支可以用1萬元投資;打算每月留5千現金儲起,等有值博股出現就一手手買,另再月供股票。

理財個案|讀者疑問為何要月供盈富?又嫌定存回報低!想轉10厘大額債券|龔成教室

理財個案|讀者來信:23歲有小朋友、人工約20K 

你好,龔sir,本人23歲,有小朋友,有工作,除咗小朋友,無其他負擔,當初好傻咁每月儲部分現金入户口,以往無諗過學股票投資,原因係驚有好大風險,但真係好好彩睇到你教嘅投資方法,我覺得值得學習又穩健,令我對投資睇法有所改觀,未來會用心學習的。

基本財務背景

  • 人工:17,000至20,000
  • 現金:大約有10萬
  • 目前持有:一手(01972.HK)太古地產 、一手(03918.HK)金界控股

等待值博股出現再入市 

扣除每月開支可以用10,000元投資;我打算每月留5,000現金儲起,等有值博股出現就一手手買,另外就5,000元月供股票。

Sir,有無特別要注意及改善的地方,因為我轉數唔快,我認為呢個時期有危有機,好想把握機會,同埋見到sir平時留言會建議留現金等到大跌市再入,係因為最近疫情?定係長期投資上應該要預計嘅事?不好意思太長,感激你。

龔成老師分析:月供可加多一隻潛力股 

你現時所持有及月供的,都是有質素的股票,可以保持。如果你想組合增長力增加,可以加多一隻潛力股($1,000)落去組合裡進行月供。現時的整體大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金,而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手。

雖然有疫情,但未算好平,部分舊經濟類股票,就較受疫情影響,因此處合理區中下部的水平,你已經可以留意。記住,無人預測到之後的事件及股市,因此除非好平,否則,我地點都會留有部分現金在手。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:專欄作者龔成是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。