有日一位小姐嚟到診所。
佢拎出醫療卡:「我喺度睇過㗎啦」
我望望醫療卡,見到個有效期:「小姐,你呢張係咪過咗期啦?卡公司有冇俾過張新嘅你呀?」
佢:「冇呀,佢哋話可以用得㗎」
我:「哦?係呀?」
於是我拎起電話,佢一見到我拎起電話就喝住我:「你做咩呀?」

醫療卡要拎CODE

我:「打電話去卡公司?拎CODE囉?」
佢:「拎咩CODE呀?」
我:「你張卡我要打上去拎咗個CODE先㗎,有CODE先可以簽名睇醫生…」
佢:「我拒絕呀!」
我:「即係你唔睇呀?」
佢:「我拒絕你打電話呀!你俾我睇完先可以打!」

【珍寶豬|寶豬診所】驗孕

睇醫生用醫療卡

我:「我哋唔得㗎,一定要拎咗CODE先㗎」
佢:「我拒絕呀!你喺我面前打就即係唔尊重我!你等我走咗先打囉!」
我:「小姐我哋要喺你入醫生房前準備好晒啲嘢,先會俾你入房睇醫生㗎,我拎完CODE之後仲要填單俾你簽名,出藥又要醫生簽㗎~所以冇得等你走咗之後先做呢啲程序嘢呀,你要睇醫生用醫療卡嘅,我就要打電話上去」
佢:「我簽幾多個名俾你都得,你要我簽名呀嘛?我簽呀!」
你以為你係明星咩~就算你係明星,我都已經過咗追星階段啦,我唔會無啦啦問明星拎簽名㗎啦。

白撞嘅應該唔算客

我:「唔係純粹簽名問題,係我都要同卡公司嗰邊對咗你張卡啲資料先,佢哋先開到單俾到CODE我,你張卡係咪過咗期唔用得,所以你先唔俾我打上去呀?」
佢一手搶返張醫療卡:「你過期我都未過期呀!你咁樣對客唔駛旨意我會幫襯你呀!」
講完之後佢就即刻轉身離開診所,白撞嘅應該唔算客啦。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:珍寶豬任職診所助護多年,工作時遇見不少診所內的千奇百趣人生百態,別人看在眼內或會認為是份苦差,但轉換角度看每個見聞每個經歷亦可能是一個生活中的小警惕小樂趣。至今已出版《診所低能奇觀》1-6集。閱讀小故事時,請勿對號入座。

作者簡介:珍寶豬任職診所助護多年,工作時遇見不少診所內的千奇百趣人生百態,別人看在眼內或會認為是份苦差,但轉換角度看每個見聞每個經歷亦可能是一個生活中的小警惕小樂趣。至今已出版《診所低能奇觀》1-6集。閱讀小故事時,請勿對號入座。

免責聲明:本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。