【寶豬診所】有位先生睇完醫生,望見病假紙上寫嘅係上呼吸道感染,死纏爛打要求喺病假紙上寫啲特別嘅嘢,仲要聽落係好勁抽嘅。

有日一位先生睇完醫生~
佢拎藥時,我同佢講:「啲藥有冇嘢唔清楚嘅要問我?」
佢望望堆藥:「應該冇啦,都係咁食嘅啫...」

新冠病毒核酸測試套裝卓悅售985元!上門取樣本|網民:有冇疫苗買?

先生睇完醫生嫌「上呼吸道感染」唔夠勁

我:「嗯,咁你對對病假紙上面嘅名同日期啱唔啱呀~」
佢望望:「呢個U字頭嘅係咪即係傷風呀?」
我:「上呼吸道感染」
佢擰擰頭:「聽落好似唔夠勁」
我:「你係傷風啫,你頭先都係同醫生講少少流鼻水之類呀嘛?」
佢:「係~我同醫生梗係咁講啦,我知勁嘢佢都醫唔到呀嘛,屋邨仔醫生鬼有醫術咩」

我都唔知你咁算唔算係明白事理嘅人啦~

病人:可唔可以寫咗勁抽啲嘅嘢上去?
 

我:「病假紙冇問題嘅話,我同你袋起佢呀,呢度三百蚊呀」
佢:「阿姑娘呀,你可唔可以寫咗勁抽啲嘅嘢上去呀?」
我:「咩嘢勁抽啲呀?」
佢:「個名勁抽啲嘅,一聽落去就係好勁抽嗰隻!」

你點解唔改名呀?身分證去改名叫做『好勁抽』咪得囉,同人介紹自己嗰時仲可以講『小姓好,名叫勁抽』,好勁抽呀!

氹小朋友食飯新招?網民自製「菠蘿炒飯雪條」營養師:等於啲人食壽司

病人:可能我流腦水呢

我:「醫生係根據返實際情況嚟寫嘅,唔會亂咁寫㗎,你係傷風就傷風㗎啦」
佢:「其實都係我話咩就咩㗎啦,都唔係醫生發現我係傷風㗎啦,係我入到去同佢講咩就咩咋嘛」
我:「咁醫生都係根據你所講嘅病徵而診斷嘅~你頭先唔係同醫生講你有少少流鼻水咩?」
佢:「我話有鼻水啫,唔一定係鼻水嚟㗎嘛,佢睇吓就知係咪鼻水嚟咩,咪即係我話係咩就係咩囉,真實嘅話可能我流腦水呢。佢可唔可以寫個勁抽啲嘅嘢呀?」

研究:飲凍水可減肥 成年人一年減1.5公斤脂肪 一文了解

你個腦就真係入水啦。

我:「一係我俾你入返去見醫生呀,等醫生同你抽血做個全身檢查睇吓有冇咩問題呀~好冇呀?」
佢:「全身檢查?」
我:「係呀,抽血照肺嘅,逐樣驗吓,至少你預返幾千蚊~」
佢耍手擰頭:「哇唔駛唔駛呀,我濕濕碎嘢都咁大陣仗?唔駛唔駛,三百呀?我走得啦?」
你唔係要好勁抽咩?做咩走得咁快呀?

編按:珍寶豬任職診所助護多年,工作時遇見不少診所內的千奇百趣人生百態,別人看在眼內或會認為是份苦差,但轉換角度看每個見聞每個經歷亦可能是一個生活中的小警惕小樂趣。至今已出版《診所低能奇觀》1-6集。閱讀小故事時,請勿對號入座。 

作者簡介:珍寶豬任職診所助護多年,工作時遇見不少診所內的千奇百趣人生百態,別人看在眼內或會認為是份苦差,但轉換角度看每個見聞每個經歷亦可能是一個生活中的小警惕小樂趣。至今已出版《診所低能奇觀》1-6集。閱讀小故事時,請勿對號入座。

免責聲明:本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。